Friday 3 May 2013

PAPAN TANDA BERLAMPU, CETAKAN SKRIN, KAIN RENTANG SESI 2013

بسم الله الرحمن الرحي

Assalamualaikum dan salam sejahtera.....

Alhamdulillah sekarang ni murid-murid 5mpv SMK Lembah Keramat sedang menyiapkan dua projek terakhir sesi 2013... Cetakan Skrin atas Fabrik dan Papan Tanda Berlampu... Nampaknya hampir 8 orang murid siap melaksanakan tugasan, tinggal 15 orang in progress.... 4 baju yang telah siap di cetak telah dipamerkan di dalam kelas 5MPV... Yang selebihnya dipamerkan di bengkel.  Kelas 5MPV setiap selasa, rabu dan khamis bermula jam 11.55 hingga 2.15 petang tetapi selalunya berakhir jam 4.00petang.... Ini kerana saya mahu murid saya tidak berkira dengan masa dan saling bekerjasama antara satu sama lain sekiranya mahu dapat hasil yang kompeten.... Manakala kelas 4MPV setiap Isnin, Rabu dan Jumaat. Di bawah ni saya pamerkan gambar-gambar terbaru sesi 2013... Bengkel MPV dan hasil kerja murid 5MPV dan 4MPV bersama guru-guru tersayang.... hehehe....

 Ini hasil cetakan skrin murid 5MPV



Ini hasil kerja Shahrizat.
 Ini hasil kerja 5MPV Papan Tanda Berlampu
 Ini hasil kerja Hazmi
 Ini hasil kerja Muzammir dan Hazmi.
 Ini hasil kerja syafik.
 Semanis tuannya, inilah hasil kerja Rusnaina...
 Inilah hasil kerja saya, Syafiqah... horey!!
 Ini hasil kerja saya, design sudah siap, kerangka besi pun sudah siap tapi belum drill bersama kerangka... In progress... nampaknya macam puas hati je tu...
 Wajah Studio Seni Reka Tanda Sesi 2013... Cantik tak?? Memang saya suka... nanti gotong royong perdana bulan 6 ni saya nak ubah susun atur lagi... yang penting keselesaan untuk kami warga MPV Lermbah Keramat...


 Ketelitian jelas terpancar dijari masing-masing.... Yap FOKUS DAN SABAR...!



 Ini Ketua Kelas 5MPV... Ali namanya.. Sabar nampaknye tu...
 Teman tapi mesra .... Izaty..
 Semangat kerjasama perlu diteruskan ya...

 Inilah saya... jangan pandang sebelah mata ya... beginipun boleh ajar subjek ni sebab saya sudah pecahkan ruyung... kihkihkih




 In progress...






 Antara murid terbaik..... Shahrizat... teruskan usahamu anak didiku...
 Sibuk dengan wayering..... WELLDONE!

 Bagus awak Shahrizat!!


 Hazmi sudah siap tetapi sudi membantu kawan-kawan... TAHNIAH!!

 Inilah antara hasil kerja 5MPV...

 Ini semua hasil kerja 4MPV... Sangat bagus!!
 Mereka rajin dan kemas!

 Saya sukakannya... TAHNIAH!!

 1 2 3 lompat!!

 Ini cikgu MPV tingkatan 4... Pn Bama... U memang Bagus!! TAHNIAH!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...