Monday 5 November 2012

RAYA AIDIL FITRI

بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum.....

Rasanya lama dah tak up date blog saya.... Baru rasa free sikit.... Baby pun dah dekat 6 bulan, sekolah pun ni minggu terakhir dah... sabtu ni ada majlis ihtifal di sekolah anak saya, permintaan anak agar mama dan papa dia ada semasa majlis tersebut... maknanya saya tak dapatlah nak ke majlis jamuan akhir tahun guru-guru SMKLK di Hotel Concored ni.... 

Sebenarnya nak cerita tentang Raya Aidil Fitri & Raya Qorban tahun ni... Alhamdulillah.. Tahun ni satu hari sebelum raya kami telah berada di Perak sehinggalah raya ke lima, kemudian kami balik ke Negeri Sembilan... Memang seronok terutamanya anak-anak kami.... Masa ni lah peluang menziarahi sanak saudara dan sahabat2... Semasa raya di Perak sempat kami pergi ke Kedah Dan perlis. Semasa Raya di Negeri Sembilan kami beraya rumah adik beradik sekitar Seremban dan Selangor sahaja sebab cuti dah nak abis... tapi seronok sebab keluarga saya kalau dah berkumpul ada je perbualan yang tak kering gusi... Saya tukang gelak jelah... hehehe.. 

Raya Qorban tahun ni kami lalui dengan tenang dan gembira di samping anak, suami ibu dan adik beradik... Alhamdulillah... Qorban dan Aqiqah anak telah kami laksanakan... moga tahun depan ada rezeki kami nak Qorban lagi.... insyaAllah...

Pagi Raya Aidil Fitri di Parit Buntar, Perak....



Baju baru....








Tengoklah aksi adik ipar bersama anak buah...



























Bergambar di Padang Besar...

















Mak mertua....






Baby bongsu saya... NURUL...












Raya Aidil Fitri di Negeri Sembilan....






Bergambar di kampung rumah mak...







Bergambar di rumah mak...



Rumak baru kakak, di Seremban.
Masih kosong, belum pindah lagi dari Klang...
















Gambar adik beradik... adik yang bongsu Hajar, Datin Habibah, Saya, Kakak saya Yushaini...




Bergambar dengan kereta adik, Hajar...






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...