Wednesday 6 February 2013

TUDUNG CIFFON 3 LAYER

 بسم الله الرحمن الرحي

Assalamu'alaikum....

Tudung ala FAREEDA, kain gred AAA ciffon yang diambil daripada pembekal  Negara China kini telah berada di pasaran... Material memang berkualiti ada pelbagai warna dan kualiti jahitan memang cantik dan kemas... Free size dan lebih labuh daripada jenama yang terkenal.... disini ada beberapa contoh yang telah digayakan oleh sahabat-sahabat saya.... Boleh order terus dengan saya, harga 1 helai tudung RM90.00. Sekarang, saya buat promosi pembelian 3 helai tudung keatas, penghantaran postage adalah percuma. Berminat dan sebarang pertanyaan, anda boleh emailkan kepada saya di dillaloveart@gmail.com
InsyaAllah mesej dan pertanyaan anda akan saya jawab.
Promosi bermula 01/02/13 - 31/03/13.
Terima kasih.
 



















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...